четвер, 22 березня 2018 р.

Моя особистість: хто я насправді?

В рамках реалізації основної науково-методичної проблеми:
компетентнісно зорієнтоване навчання й виховання в умовах становлення Нової української школи, згідно плану виховних справ у 2-му класі, відбулась година спілкування "Хто я насправді?". Основний напрям заходу - ціннісне ставлення до себе.

Важливо навчити зростаючу особистість сприймати себе такою, якою вона є, знати свої позитивні і негативні якості, сприяти формуванню в неї реалістичної Я-концепції, готовності та здатності до самовдосконалення, конструктивної самокритичності.

Виховний захід сприяв розвитку у дітей культури пізнання власного внутрішнього світу - думок, переживань, станів, намірів, прагнень, цілей, життєвих перспектив, ідеалів, цінностей, ставлень. 


В ході заходу другокласники виготовили лепбуки "Цікаво про мене".

Немає коментарів:

Дописати коментар